یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۸:۰۸

آمادگی صنعت سوخت برای ورود شناورهای با سوخت کم سولفور

باشگاه خبری فراساحل: سازمان بین المللی دریانوردی در کنفرانس بین المللی سوخت در سنگاپور از فعالیت خود مبنی بر ایجاد کشتیرانی کم‌کربن و اقدامات کنترل گرایانۀ آلودگی هوا خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل سازمان بین المللی دریانوردی در کنفرانس بین المللی سوخت که در سنگاپور و با حضور شناورداران، عرضه کنندگان سوخت، تجار و تامین کنندگان فناوری دریایی تشکیل شد، از فعالیت‌های خود در خصوص کشتیرانی کم کربن و اقداماتی که تاکنون مبنی بر کنترل آلودگی هوا انجام داده است، سخن گفت. بر اساس این گزارش، سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) آپدیتی از فعالیت‌های خود در خصوص تاثیرات و اجرای مستمر محدودیت سوخت کم سولفور 0.5 درصد در سطح جهان و لازم الاجرایی شدن آن از نخستین روز ماه ژانویه سال 2020 میلادی ارائه داد.

این گزارش ضمن اشاره به موضوع اصلی این کنفرانس افزود: آمادگی صنعت سوخت برای سازگاری با سوخت کم سولفور از سوی شناورها از موضوعات کلیدی و مورد بحث در کنفرانس بین المللی سوخت بود که شامل استراتژی‌هایی مانند استفاده از انواع نفت کورۀ سازگار، استفاده از سیستم‌های پاک کنندۀ خروج گاز و توسعۀ زیرساخت سوخت رسانی برای تامین گازِ مورداستفاده به عنوان یک سوخت جایگزین ‌می‌‌شود. در پایان این گزارش آمده است: سازمان بین المللی دریانوردی بر توسعۀ استراتژی جامع این سازمان که بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از شناورها دلالت ‌می‌‌کند، تاکید دارد.



  کد خبر : 4195
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :